VERZENDING EN BEZORGING

Hoe gaat een online verzending bij Klup De Dag?

Wij verzenden je item met Post-NL naar opgegeven adres in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. Bestellingen die op maandag t/m vrijdag vóór 16:00 uur worden geplaatst, zullen diezelfde dag afgegeven en aangemeld worden bij Post-NL. Jij ontvangt een Track&Trace code wanneer de order verzonden is.

KAN IK MIJN ITEMS RETOURNEREN ?

Een ontvangen item kan niet naar wens zijn. Binnen 30 dagen kan het item worden geretourneerd, mits het niet gedragen en/of gebruikt is, ongeschonden is en voorzien van originele merklabel(s) en prijskaartje.

Retourneren kan ook in een van onze winkels.

Zie ook ruilen of retour

HOELANG IS MIJN BESTELLING ONDERWEG ?

Normaal gesproken duurt het 1 tot 3 dagen voordat je de bestelling in huis hebt. Gedurende de sale of tijdens feestdagen kan het zijn dat het mogelijk langer duurt. Wij streven ernaar de bezorgtijd zo kort mogelijk te houden.

Meer lezen over hoelang een bestelling via Post-NL onderweg is, klik dan hier

HOE KAN IK MIJN BESTELLING WIJZIGEN OF ANNULEREN ?

Afhankelijk van de status van je order kunnen we proberen dit voor je op te lossen. Wil je de order per direct annuleren, dan kan je ons bereiken op +31 58 844 1440. Geen gehoor omdat jij bijvoorbeeld buiten onze openingstijden belt, stuur ons dan een e-mail naar websop@klupdedag.nl dan zullen wij z.s.m. reageren met een passend antwoord.

HOE BESTEL IK EEN ITEM DAT NIET OP DE WEBSHOP STAAT ?

Het kan voorkomen dat sommige items die wij in de winkels hebben hangen (nog) niet op onze website staan.

Wanneer jij specifiek op zoek bent naar een item en je kan het niet online bij ons niet vinden, dan mag je ons altijd een whatsapp bericht sturen: +31 (0)58 8441 440

Wij zullen hier op maandag t/m vrijdag tussen 10:00u – 18:00u zo snel mogelijk op antwoorden.

IS HET AANBOD ONLINE HETZELFDE ALS IN DE WINKELS ?

We proberen zoveel mogelijk items online aan te bieden. Het lukt ons helaas niet altijd om het gehele winkel aanbod daadwerkelijk ook online te zetten, dit kan verschillende redenen hebben. Hierdoor kan het dus zijn dat je sommige items in de winkels kan vinden en helaas niet op de webshop. We denken altijd graag even mee naar een oplossing als je hier tegenaan loopt, neem gerust even contact met ons op!

  • Geen producten in winkelmand.