VERZENDING EN BEZORGING

Wij verzenden je aankoop met PostNL naar Nederland, Duitsland en België. Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden. Je ontvangt een track and trace code wanneer je order verzonden is. 

WAAROM ZIE IK GEEN PRODUCTAFBEELDINGEN?

Waarschijnlijk komt dit omdat je Safari browser niet volledig up-to-date is. Om de laadtijd van onze site te versnellen maken we de transitie naar afbeeldingen met een webp extensie. Ongeveer 90% van de browsers is compatible met webp. Bij Safari vanaf versie 14.

KAN IK MIJN PRODUCTEN RETOURNEREN?

Niet tevreden met de door jou bestelde artikelen? Onze retourtermijn bedraagt 30 dagen. De artikelen die retour gestuurd worden moeten voorzien zijn van het originele prijskaartje en mogen niet gedragen zijn. Stuur het ingevulde retourformulier mee met de zending.

Zie ook Ruilen of retour

HOE BESTEL IK IETS DAT NIET OP DE WEBSHOP STAAT?

Niet alle items staan (al) op de website. Wanneer je echt op zoek bent naar een item en je kan het niet online vinden, dan mag je ons altijd bellen om te vragen of we het wel in onze winkel hebben hangen.

HOE KAN IK MIJN BESTELLING WIJZIGEN OF ANNULEREN?

Geen zorgen, afhankelijk van de status van je order kunnen we dit altijd op voor je oplossen. Voor vragen op dit gebied met spoed kan je ons bellen op +31 58 844 1440. Wanneer je minder haast hebt kan je ons ook bereiken via de mail webshop@klupdedag.nl.

HEBBEN JULLIE MIJN RETOUR ONTVANGEN?

Tijdens drukke periodes kan het soms ietsje langer duren voordat we reageren. Wanneer het langer dan een week duurt voordat je wat van ons hoort, mail ons dan even met de details van je order. Dan zoeken we het meteen voor je uit.

HOELANG IS MIJN BESTELLING ONDERWEG?

Normaal gesproken duurt het 1 tot 3 dagen voordat je de bestelling het in huis hebt. Gedurende de sale of tijdens feestdagen kan het zijn dat het een beetje langer duurt. We doen altijd ons best om het zo snel mogelijk bij jullie thuis te krijgen!

ER IS IETS MIS MET MIJN BESTELLING, WAT MOET IK DOEN?

Het spijt ons! Mail ons alsjeblieft met je ordernummer en het probleem zodat we je gericht kunnen helpen. Je kunt mailen naar webshop@klupdedag.nl.

WAAR KAN IK EXTRA INFORMATIE OPVRAGEN OVER MATEN OF PASVORMEN?

Mocht je meer informatie willen over een maat of product, dan mag je ons altijd bellen +31588441440 of stuur een mailtje webshop@klupdedag.nl. 

IK WEET NIET ZEKER HOE IK MIJN AANWINST(EN) MOET WASSEN!?

Om zo lang mogelijk plezier te hebben van je aanwinst/aanwinsten hebben we een overzicht met tips en voorschriften.

  • Mandje is nog leeg